Uydurmabakugansitesi Wiki
Advertisement

Yetenekleri[]

Oscurare Fırtına: Oscurare oluşturmak için Daemon ile Aquiana birleştirir, ve onların temel G-Powers kadar eklenir.

Yıldırım Phoenix:Takımındaki Herkese 400 g ekler ve her rakipten 400 gram çıkarır

Direk Kalkan:Rakibin Yeteneğini Ve geçit Kartını İptal Eder ve aquiana savaşan ne olurso olsun 4 el yetenek kullanamaz

Zafer Kaos: üçle çarparak onu G-Power çarparak kendini üç versiyonu içine Aquiana böler. Olumsuzlanan edilemez, bükülmesi, etkisiz ve / veya vb

Moonturn: rakip üç tur için hiçbir şey etkinleştiremez. Aquiana de o G-Power kazanır her zaman için ek bir 300 Gs kazanır. Bu yeteneği de önlenemez ve herhangi bir şekilde karşılık olamaz.

Ayın ejderhası: rakip uzağa 600 Gs Alır ve Aquiana 1.200 Gs ekler.

Devrik Okyanusu: rakip ten 800 Gs Alır, ve bu yeteneği aktivasyonu sırasında yalnız olmadığını, onlar ek bir 600 Gs kaybedersiniz. Olumsuzlanan edilemez, anlamsızlaştıran, bükülmesi ve / veya vb

Me İlk Dragon: Aquiana ortağı sonraki turda ilk gider ve kavga geri kalanı için Gate Kart rakip aitse.Kapısı Kart rakibe aittir yaparsa Ayrıca, bu Valentin Kapısı Kartlarından birini yok ile değiştirilir.

Kaos Buz Chase: Rakibinizin Yetenek Kartları beş tane kullanır. Rakibiniz bunu yapamaz Sen kavga geri kalanı için bu beş kullanabilirsiniz.

AntiUyanış - Donma: rakip kullanılan ve / veya reddedildiği edilir olmuştur (kullanılıyorsa) ve oyundan çıkarılır bir Kapısı Kartı etkisi canlandırmaya Herhangi Yetenek Kartı (ler).

Su Anahtarı: önce oyna veya sağa döndürün sonra. Eğer Aquiana (; Eğer Gate Kart ayarlarsanız, rakip Kapısı kartı ayarlar Örneğin, rakibin ilk giderse, önce gidin) karşıtlarından için anahtarlamalı rulo önce tüm olaylar şimdiye kadar oluştu.Aynı turun geri kalanı için geleceği sırayla sipariş olaylar için de geçerlidir (bir oyuncu bir şey yapamaz yerde bu etkiyi dönüşler hariç, herhangi bir şey, vb aktive) (örneğin, rakibin ilk gidecek ederseniz, bunun yerine ilk gidecek). Herhangi Yetenek ve / veya başka efektler bu yeteneği devreye girmesinden önce aktive rakibi iptal edilir. Bu yeteneği karşılık, ne de ne olursa olsun engellenemez.

Su Acemi Yüzücü: attığınız önce oynayın. Rakibin rulo hangi Bakugan karar verebilirsiniz. Bu Aquiana daha yüksekse bir G-Power varsa, rakibin üç tur için hiçbir şey etkinleştiremezsiniz. Bu yeteneği herhangi bir şekilde önlenmiş ya karşılık edilemez.

Su Yüzücü Erken: ne olursa olsun her yerde oyna. Rakibin rulo hangi Bakugan karar verebilirsiniz.Rakibin Bakugan zaten bu kartın aktivasyon atılmadan önce ise, yine senin seçimin, senin rakibin biriyle o Bakugan dışarı geçiş yapabilirsiniz. Bununla birlikte, Aquiana bir sonucu olarak 300 Gs kaybeder. Bu etki önlenir ya da herhangi bir şekilde karşılık edilemez.

Füzyon[]

Hayalet Rüzgarı: koşullar ne olursa olsun oynadığı edilebilir. Ayrıca, son üç tur için oynanan tüm Yetenekler rakibiniz ne olursa olsun yansıtılır. Bu kart bu iki etkisi herhangi bir şekilde karşılık edilemez.

Geçit Kartı[]

Okyanus Voleybolu: Tüm Yetenek Kartları son üç tur için oynadı rakibin tamamen etkisizleştirilir ve oyundan çıkarılır.

Galery[]

Tıkla

[[1]]

Advertisement